Mitt Utseende



Jag fick ju tidigare en gullig kommentar där det stod bl.a.:
"Du är verkligen inte så snygg som du tror Åsa"

Svar till denna kommentar:

Kära du..
Jag har en pojkvän som tycker att jag är snygg och älskar mig för den jag är,
jag har riktig bra vänner som uppskattar mig för den jag är och
jag har en familj som älskar mig för den jag är.

OCH

Jag trivs med mitt utseende och det är väl jävla bra det,
det finns ju så många andra som inte gör det.

Och en sista sak sötnos, utseendet är inte allt!
You didn't see that one coming, did you? ;)





Bara för att reta gallfeber på denna "Anonyma" person så drar jag upp denna bild,
jag tycker att jag har fina ögon och det är nog dem jag gillar mest i mitt utseende! =)


Kommentarer
Postat av: Anders

Du har helt rätt i allt du skriver. Sebbe skall vara såååå lycklig att han har dig och du som har honom. Ni båda passar så bra ihop, två snyggisar. Strunta i alla avundsjuka idioter.

2009-09-27 @ 17:38:58
URL: http://anbild.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0