Jag är på så bra humör att jag måste hylla lite fler! ;)




- Är bekant/känner många killar, men det finns fyra stycken som betyder extra mycket,
så därför ska jag ha dessa på ett garanterat plus! =)



*SEBBE <3*
Såklart, ;) han är ju min pojkvän, min kärlek! Vi träffades första gången 2008 då vi jobbade tillsammans.. Blev snabbt goda vänner och som sedan utvecklades till den finaste kärleken jag varit med om! ^^ Detta är världens snyggaste, sötaste & finaste kille OCH ladies, he's all mine! ;)

*JIMMY*

Haha, lilla Jimbo ;) Vi lärde känna varandra år 2005 då vi pluggade på samma gymnasium, har alltid roligt när vi väl ses & promenaderna är långa. Dock så har han en tendens att möta/bli ihop med vissa brudar som jag känner och kräks gärna på. Haha!

*ALEX*
Han ställer ALLTID upp, kör hem en när man inte kommer hem, tröstar en när man är ledsen och pratar med en om det är jobbigt! Vi lärde känna varandra efter att ha gått i samma klass på MG.. =)

*MARCUS*
Marcus har också alltid ställt upp otroligt mycket, vi har otroligt trevligt när vi ses och kan diskutera allt och inget hur länge som helst. Vi har känt varandra sen sjukt långt tillbaka, hur gammal var jag? 16 år typ? Han är även nybliven pappa, jag är så glad för han och Anna's skull! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0