Igår, idag & imorgon..

Igår åkte jag till Mickis & Marsha på kvällen & drack kaffe med Mickis och åt Delicatoboll(ar*schh*).. Bara tog det lugnt och pratade.. hur mysigt som helst och som jag har saknat allt det med henne! <3
Har även världens roligaste bild på hur hon hackar lök och jag erbjuder mina glasögon. =)

Idag drog jag direkt från älsklingen till Mickis jobb, hon bytte om och vi drog en snabbcheck genom gina i slussen sedan till T-Centralen för att möta Mickis kompis Maria & hennes kompis. Vi satte oss på johnchris och hade livliga diskutioner och samtal i några timmar. Efter det så tog Mickis och jag en sväng förbi elgiganten och Åhlens där jag skulle leta efter min parfym.. Vi blev klara, lite update på skofronten blev det också men sedan var det dax att bege sig hem.. Maten var färdig när jag kom och sen dess har jag sökt runt på annonser...

Imorgon ska vi fira lina så det ska bli sjukt kul!



Btw, bilden på stekpannan är för några dagar sedan när vi åt smörstekta egenplockade kantareller och svart trumpetsvamp.. Gosh, vad gott!

Nu blev jag helt plötsligt dödstrött så dags för sängen..
Hörs imorgon, tidigt förhoppningsvis ;)
Nite nite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0