Söndag.. Söndag..

Har spenderat en tid på den andra bloggen men det är ju bara jag som
skriver så jag kan ju fortsätta skriva här på min gamle trofaste blogg ; )

Plugg, plugg & plugg är det som har varit för min del på senaste tiden.
Var på en bilträff igår, hade sjukt trevligt.. Många fina bilar ;)

Köpte även en studentklänning igår, jätte söt.
Mickis & Frida hittade även dem ett par tokigt fina klänningar!

Har även haft endel problem med Endometriosen men det kommer väl bli bättre snart!
(HOPPAS jag!)

Älsklingen har köpt en ny bil, en Volvo S40.
Jätte fin & han är sjukt nöjd : )

Mamma fyller år idag så vi åkte ut hit med presenter & käkade tårta!
Han åkte för en stund sedan hem & skulle käka middag med sin syster, mamma & morföräldrar.
Jag åker in dit vid typ nio och ska sola med hans syrra : )

Nej, nu ska jag gå ner till de andra :)
Tjing!

Btw, saknar mina två älsklingar :(
Ska försöka hitta på något tillsammans snart,
trots allt plugg! <3

Kommentarer
Postat av: Petra

miss you too darlo! men du får ju höra av dig nåt kanske ;) <3

2009-05-22 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0