Nattinatt!


Det är dags för lilla mig att hoppa i säng, älsklingen jobbar imorgon så han sover redan så sött..
Det jobbiga är att jag nog inte kan sova, har för mycket som snurrar i pallet..

Skola, jobb, skola, jobb.. jobb, jobb, skola.
GUD!

Men när jag vänder upp huvudet ovanför skärmen så ser jag blommorna jag fick
från honom på allahjärtansdag.. Då blir jag genast lugnare..

Jag har en fin kille.. och för första gången en ärlig kille..
Han kom in och förändrade något rejält i mitt liv.. och tur var det..

Can't we stay like this forever, in this moment, only you and me?

Jag måste bara lära mig att sluta vara rädd för att bli sårad,
han är nog den sista på jorden som skulle göra det..

Det tror jag.. det vet jag..
Han älskar mig.

(gud, känns skönt att säga)

Mitt hjärta slår hårt i bröstet,
du har mitt hjärta, släpp det aldrig..

Jag älskar dig Sebastian Rönn,
glöm aldrig det!


Jag upptäckte att alla bilder i headern var från efter att vi blivit tillsammans,
och på alla så ler jag.. Jag är lycklig, jag är kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0