As the days goes by..


Ingen speciellt händelserik dag idag men är ändå nöjd,
har pluggat hela dagen & åkte till Vällingby vid femtiden.
Träffade Sebbe's syster på tuben så hon följde med och solade,
sedan så knallade vi hem till dem, gjorde middag & älsklingen åkte iväg för att
sälja bilen. Själv så pluggade jag vidare, färgade utväxten & mötte upp honom & bjelkis
för ca 40 min sedan. Nu ska jag fortsätta pluggandet och sedan blir det sova..


Btw, älsklingens nya bil. : )

Däremot så har min mor fått en spikmatta av mina systrar,
har legat på den både idag och igår och den är underbar!
Hjälper faktiskt (dock bara tillfälligt) mot mitt nackont som
jag har haft återkommande efter bilolyckan..
Ska testa några dagar och se om jag känner någon ändring,
återkommer om det ; )

Jag kände att den gemensamma bloggen var det bara jag som skrev,
så nu är jag tillbaka här igen!

Jag kommer nog aldrig komma inärheten av Blondinbella, Kenza osv.
bloggar storleksmässigt men jag tycker det är skönt att skriva av sig
och hoppas att de gamla läsarna kommer tillbaka.. ^^

Hellre okänd än ökänd? Eller var det tvärtom? ; )
Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0