Vilken skulle vara bästa CV-Bilden??

Vilken? 

              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker den då du tar studenten .. alltid bra att ta en bild då du r i en mer normal situation om du förstår mig hahaha.. den andra r i en studio. men båda r fina.. men student bilden r mer levande.. som du ser ut vanligt fall ahhahha. knepigt va asg.. men förstår du hur jag menar.. ska va en bild som r mer vanlig än en modell bild.. fan va jag r knepig hahah kram på dig sötis.. saknar dig

2009-06-16 @ 21:46:23
Postat av: du får gissa vem? (a)

båda är urfina sötnos, men den från studenten är kanske en mer naturlig och bättre bild på ett cv är en studiobild som föregående talare skrev... älskar dig! <33

2009-06-17 @ 07:12:59
Postat av: Anders

Jag tycker nog den vänstra för där är det inte en massa störande bakgrund, vilket lyfter fram dig mer och det är väl det man vill med en cv.

2009-06-19 @ 09:28:43
URL: http://anbild.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0