Sofia Angerfelt..


Jag tänker skriva nu rakt från hjärtat..

Jag saknar dig, det vet du. När jag hör låten så spelas alla våra minnen upp i mitt huvud, så många gånger som jag har skrattat med dig och så många gånger som jag har gråtit ut mot din axel. Det finns en enda sak som är jobbig med att prata med dig och det är att jag blir påmind om hur mycket jag saknar dig. Hur mycket jag behöver dig.

Missförstå mig inte, jag älskar att prata med dig. Som jag sa igår, i vissa situationer finns det ingen annan än du som förstår.

When the night has come
And the land is dark
And the moon is the only light we'll see
No, I won't be afraid
Oh, I won't be afraid
Just as long as you stand, stand by me


So, darling, darling
Stand by me
Oh, stand by me
Oh, stand
Stand by me, stand by me

If the sky that we look upon
Should tumble and fall
Or the mountains should crumble to the sea
I won't cry, I won't cry
No, I won't shed a tear
Just as long as you stand, stand by me


And, darling, darling
Stand by me
Oh, stand by me
Oh, stand
Stand by me, stand by me


Jag skrev det 2008 men det är fortfarande lika sant..

"I mina ögon är du hon som alltid gör mig glad när jag är ledsen,
hon som jag automatiskt vände mig till när min värld rasade.
Hon som jag alltid ringer när jag bränner mitt boil in bag ris.
Du och ingen annan är den jag vet att jag alltid kan räkna med,
jag vet att du ALDRIG skulle vända mig ryggen,
dig känner jag mig säker med..

Det är dig jag alltid gör bort mig med,
men det enda vi gör är att skratta åt det..

Du är min Pumbaaa..
Du tvekade inte att komma förut när jag var ledsen..
Och du tog t.o.m ledigt och åkte upp från tranås den dagen då du trodde att jag skulle opereras!
Du visste att jag behövde dig och du kom, ingen annan fattade det!
Visst att det var fel dag men det var ändå bland det finaste någon gjort för mig!
Så fort du fick reda på att det var endometrios jag hade så kollade du upp det på internet.."

You're in my mind every second, every day..
Jag finns alltid här för dig, så som du funnits där för mig..
Jag älskar dig! Glöm aldrig det.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0