Midsommar..

På morgonen på midsommar vaknade jag upp och var genomsjuk, feber, yrsel, snorig, täppt, hosta you name it.. Var sjukt ledsen för att man skulle ligga hemma ensam på midsommar. Senare på dagen började jag må sämre och höll på att svimma så fort jag reste mig upp, tror jag svimmade en gång men minns inte då allt var ganska suddigt.
Då satt Sosso och höll mig sällskap, pratade med mig och gjorde mig mycket gladare.. Hon höll mig sällskap när jag skulle gå någonstans för att jag var rädd att svimma igen och då kände jag mig tryggare.. Hon släppte allt hon gjorde för att prata med mig, det betyder mycket. Det betyder allt. Idag så ringde jag Emmy när jag inte kunde somna och hon bad att få ringa upp en annan vän för att prata med mig ett tag. Gjorde mig åter igen på bättre humör och lugnare. Bara ett samtal via telefon för att hålla mig sällskap gör så mycket, betyder så mycket. Igår och idag så lös de upp mina dagar, trots att jag har varit sängliggandes.
Det betyder otroligt mycket.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0