Lite roligt innan läggdags ^^

Tre jobb jag har haft

Kassa
Telefonförsäljare
Frisörassistent


Tre platser jag har bott på: 

Ekerö

Alvik
That's it :)

Tre saker jag gillar att se på TV: 
NCIS
Criminal Minds

Two and a half men


Tre favoriträtter: 

Wok
Grillad
Min mors köttfärspaj

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:

Grekland

I älsklingens famn
Med min familj <3

Fem citat som passar in på dig:
"Låt huvudet vara klokt så kommer kroppen att följa"
"Smärta är bara en impuls till hjärnan"
"Jag är inte långsint men jag glömmer aldrig"
"Hellre få nära vänner än många bekanta"
"Jag går min egen väg även då alla andra går åt motsatta hållet"
+ "Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter" <--- Haha, lite ironi =)

Nej, nattinatt det var allt för mig.. Upp och jobba imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0