Ny vecka, a new beginning..

Var precis hos naprapaten, har en enorm känsla av lättnad i kroppen. Äntligen träffar jag någon som hjälper mig och tar bort det onda. Fredagen den 13 förra året så frontalkrockade jag med mitt ex rakt in i ett betongfundament i 75km/h och fick whiplash skada i nacken. Har haft ont men de senaste tre månaderna har det blivit värre och jag har tappat hållningen. Nu ska jag få rehabilitering.. Jag har tappat styrka i armar och nacke, rörligheten är dålig i nacken och jag har yrsel. De ska ta bort allt det, det känns underbart! Att krocka är värdelöst, ett råd är att använda bälte hur löjligt det än låter så är det bland det simplaste som finns men ändå så gör det så mycket, tom räddar liv. Tänk på det. Att gå på rehabilitering må vara underbart för mig då jag kommer slippa smärtan men det kostar, både tid och massa pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0