How nice!

Plus:
1. Sosso är uppe i sthlm, man ska träffa Petris och köra allsång på skansen med Sosso & Mickis, kan livet bli härligare? Såklart, ska bara ringa Thilda sedan är jag klar! ;)
2. Sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här, sosso är här!
3. Min älskade Mickis, mitt samvete!<3 
4. Blev moster idag, till en liten flicka! ^^ 7:e syskonbarnet :O
5. Min egna bebis som alltid blir så glad när man kommer hem och viftar på svansen! <3
6. LÖN, FINALLY!

Minus:
1. Infektion i tanden så man käkar kåvepenin och måste till rehabkliniken på måndag för min nacke sedan olyckan, sucks!

Fler plus än minus så man lär väl klara sig, right?


Btw, glömde jag säga; SOSSO ÄR HÄR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0