En full vecka som varit..


M
åndag:
Naprapaten 09:00, sedan åkte älsklingen och jag ut och fiskade med båten.. helmysigt och jag fick flest fisk ;) Även fast han fick större, men iallafall!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------



T
isdag:
Sosso fick upp mig sjukt tidigt, vi åkte till skansen och satt där i 11½ timmar.. Träsmak i arslet var ett faktum men vi hade det sjukt mysigt.. man var lovligt trött efter det! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------



O
nsdag:
Naprapaten 10:30, akupunktur och laserbehandling i nacken. Sedan käkade jag lunch med mamma i odenplan och drack en latte, myyys! Sedan mötte jag petra och vi satt och snackade och bara tog det lugnt i några timmar. Jag åkte ut till Mickis och käkade middag (WOK!) med henne och hennes pappa sedan drog hon och jag till råcksta där min systers syster bor med sin kille. Hon klippte mig, gjorde lugg och vi fick grymt gott kaffe, satt och snackade lite sedan så mötte vi upp killarna i brommaplan :) Efter det åkte jag med sebbe hem till honom, spelade yatzy, kasta gris & poker med hans farsa. Sedan dog vi i sängen!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------



T
orsdag:
MR-remiss och MR 09:00, somnade inne på MR:en sedan var jag på mors jobb någon timme och åkte sedan till Thilda och käkade bullar, drack kaffe, rökte och bara tog det lugnt. Vid typ 16:00 åkte jag och mötte upp Sosso & Mickis och vi gick in på grönan, efter en timme kom petra också. Tyvärr var det mycket jag inte kunde åka pga. strängt förbud från naprapaten men hade kul ändå! Vid nio drog sosso och mickis sedan så fjollade jag och petra oss till ca 22:45.. Missade tuben, bussen och fick sitta i brommaplan i en halvtimme och vänta på nästa. Var lovligt trött och att man hade en dansbandssnubbe som försökte ragga upp en hjälpte ju inte direkt.. KUL! Not.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------



F
redag:
Första dagen jag fick sova ut.. såklart så vaknar jag vid tio... Gick upp och fixa ihop lite saker till Rättvik, tvätta och dylikt.. Sedan åkte jag och farsan ut till färingsö och hämta 4 st kycklingar, SJUKT söta :) Kul att ha för alla syskonbarnen, de var bara 1 dag gamla.. Sedan åkte jag och mickis till vällingby, shoppa på H&M, Ginatricot & Guldfynd. Hitta massor med fina grejjer, wiho! Vi stannade till på systemet på vägen hem, trevligt! Kom hem, in i duschen och så kom älsklingen! Packade lite mer och Mickis kom tillbaka och plockade upp oss.. Vi drog hem till henne där Boding & André var, sminkade mig sedan så begav vi oss ner till Jungfrusund där vi träffade allt möjligt roligt folk och gamla bekanta :) Åkte hem för ca en timme sedan så vi ska upp imorgon och åka till Rättvik.. Dags att sova nu! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi kommer hem onsdag kväll, skriver då om jag inte hinner innan ;)

Godnatt folket & ses snart Sthlm =)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0