Tjing

Insåg att jag inte skrivit på länge..
Har jobbat mkt & så har det varit nyår och massor! : )

Min älskade lille bebis kom hem till oss igen idag,
han har varit hos ma och pa sedan nyår och eftersom
både jag och andreas skulle jobba i helgen så fick
han stanna där och få lite semester på landet..

Jag och Mickis ha solat en hel del nu på sista tiden,
men de nya "lyxiga" solariumen med vatten dusch,
AC & aromdofter är ju så mysiga! ^^
Man skulle nästan kunna säga att vi är YoYo:sar nu!
hahaha!



Bilder från nyår, haha jag vet lite egoistiskt men
det var ju för fasiken över 300 bilder tagna!
Men toabilden håller jag för mig själv haha!

Eller för fan, kan glädja Anna där uppe
med denna hemska bild!


Nej nu ska jag redigera lite bilder ^^
Träffa Mickelina imorgon och packa!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0