Ny vecka:)

Har inte skrivit på länge men livet har rullat på för fullt och jag mår bara bättre och bättre för varje dag som går.. Helgen har varit underbar och jag har spenderat i stort sett varenda minut med älsklingen.. Har varit på Spången med hans vänner och det har varit skit mysigt. Har träffat mickis en hel del också som vi aldrig kunnat göra tidigare.. :) Det är helt sjukt vilken trygghet man kan känna med en annan människa och vilken glädje & livslust jag känner nu som jag inte känt tidigare.. Han kom in i mitt liv, fulländade mig & får mig att känna mig värdefull. Jag njuter i hans sällskap & att vara nykär är en sak, det här är något så mycket mer.. Alla mina vänner ser det, min familj lika så! De älskar honom och bara det gör mig alldeles pirrig i hela kroppen! Och vad han gjorde på allahjärtansdag ska jag berätta i lugn och ro men nu ska vi kolla vidare på filmen!:) Jag är kär, jag är lycklig & jag är mig själv igen! <3

Kommentarer
Postat av: Sosso

Jag blir så glad för din skull, hjärtat!! Älskar dig!

Puss

2009-02-23 @ 09:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0