Grattis farsan!

Sitter på tuben på väg in till mamma, ska kika på pappas födelsedagspresent, imorse gick vi upp och käkade en mysig frukost och tog sedan en dusch. När mamma och jag är klara så ska vi möta sebbe i brommaplan och åka hem till mapa där hela tjocka familjen är så han ska få träffa dem! Igår städade jag ur lägenheten för att den nya killen flyttade in idag.. Skönt att städa bort och slänga alla minnen därifrån, nu ser framtiden bara ljus ut! :) Nu ska bara allt packas upp hemma! Jag är så sjukt lycklig och nu är jag framme! Längtar tills jag får träffa mina syskon och älsklingsungar! Skriver mer ikväll.. Tjing ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fin blogg!

2009-02-02 @ 16:18:05
URL: http://missjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0