7 Månader.


Jag är kär, mer kär än vad jag någonsin varit och mer kär än vad jag någonsin kommer att bli. Det har gått 7 månader nu och jag älskar dig mer än någonsin. Du har vunnit mitt förtroende och fått mig att känna en sådan lycka som jag aldrig kännt förut. Du gör att jag känner mig trygg nära dig, i dina armar är där jag trivs mest. Du har visat mig en stabil nivå i livet där jag alltid vill stanna kvar i, du fick mig även att finna mig själv. Det finns ingen som kan få mig att skratta som du, ingen som kan få mig att känna mig så underbar som du. Jag tror fortfarande på våran framtid, hoppas även att du gör det älskling.. Du kan fortfarande få det att pirra i kroppen och få mig att inte kunna låta bli att le. Du kommer aldrig att förstå hur mycket jag älskar dig för det finns inte ord som kan beskriva det. 290109, det är vårat datum. Datumet då mitt liv förändrades till det bättre, som alltid kommer att vara speciellt! Du vet inte vad du har gjort för mig genom att komma in i mitt liv, jag älskar dig!

Sebastian Rönn<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0