LÅÅÅNG Torsdag..

Kom PRECIS hem från jobbet, skulle slutat halv nio, slutade tio..
haha, vadå övertid?

Är pissed på ett dussin saker så vi kör en plus & minus.




- Vänner som gör en lycklig.
- Mor & Far som alltid uppmuntrar.
- KAFFE i stora mängder, hur hade jag annars orkat?
- Lennart, vår Arbetsmiljö & Säkerhet's lärare! Vilken genomsnäll person!
- Matthias, vår Grafisk Design lärare, sjukt bra lärare, gör typ ALLT intressant.
- EFTERLYST, jag bor i Alvik och är löjligt glad över att killen som försökte 
   våldta tjejer åkte fast. Tack vare tjejen som ställde upp i efterlyst så har även
   andra tjejer vågat ringa in. Så starkt av henne! Wow!
- Bauhaus Bromma, SJUKT trevliga människor.
- Daughtry, duktiga!




- Egoistiska idioter som tänker endast på sig själv och inte bryr sig om andra,
   respekterar ingen och tror att de kan slinka undan genom lögner, HELL NO!
- Vänner som säger skit om sina vänner bakom ryggen istället för att stå för det
  mot personen de snackar om, kan sådana kallas vänner eller blir det bekanta?
- Skitungar som gör illa och förstör andras liv, HERREGUD.
- Vår rektor som inte håller sitt ord.
- Lögnare i största allmänhet!
- Att jag måste ut med lillen nu.. haha jag är sååå trött!

Nej nej, nu ska jag ringa Lina som ska hålla mig sällskap i telen när jag promenerar!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0