Från igår kväll :) Kunde inte publicera!


"Har inte din mamma lärt dig att man inte ska leka med knivar"
Jo, men ändå så lyckades jag slinta med kniven på jobbet,
haha typiskt mig. Har precis tagit av mig bandaget för att det
låta det lufta över natten. Och j*vlar vad det kliar, aaah!


Men när jag fotade min hand så kom min lilla älskling glatt och börja gosa,
så jag var ju bara tvungen att fortsätta fota sötnosen!


Sen skulle han sitta med matte i knät vid datorn<3
Har sjukt söta bilder på honom där också men det går sjukt segt
att ladda upp så det får bli en annan gång! :)


Kommentarer
Postat av: linn

försöker han också klättra upp i knät med hjälp av att trycka sin nacke hårt mot ens hand? :p

2008-10-27 @ 16:35:36
Postat av: Val

hahah ja självklart!! ^^

2008-10-27 @ 19:47:25
URL: http://valkyriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0