Ojoj!

Har jobbat för fullt sen fredags men imorgon ska jag vara på GymnasieMässan med Sabina,
MYSIGT VÄRRE! Ska bli kul att få 2 hela dagar med sötnosen! : )

OCH Emilia och jag skrev CV & Personligt brev till henne i tisdags och NU ska hon
provjobba, jag är OTROLIGT stolt över henne! Många kramar till dig och jag håller
tummen (Anna har skadat mig med att hålla båda betyder otur! HAHA) för dig imorgon.

Praktikplatsen är kanske satt. Vi får se..  ; )

NU ska jag lägga mig,
Sabina tvingade upp mig extra tidigt imorgon
så vi inte är försenade! Haha, min "fru" har koll! ; )



JUST DET!
Mickis älskade ska vara med i lyxfällan!
Det ska bli sååå kul att se när det kommer!


OCH
sist men inte minst:
MÅNGA STORA KÄRLEKSKRAMAR TILL SOSSO!
GRATTIS BABY! <3

(Det är snyggingen i mitten, mitt hjärta!)
Om allt blir som jag planerar så har jag en speciell
present till dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0