Konstigt sms.

Igår kväll fick jag ett konstigt sms.
"Jag vet vem du är men du vet inte vem jag är haha!"
Öh?
Det visade sig att sms:et kom från en person och
hennes "pojkvän".
Kan man kalla en snubbe som typ är otrogen mot
alla tjejer han har en relation med för pojkvän?
Ja du, det undrar jag.

Sedan så idag när jag ringde en vän så hör jag
i bakgrunden "vi ska rövknulla minuz"
min hund.
Ja, skulle inte förvåna mig.
Den grabben verkar ju vilja sätta på allt som rör sig.

Och den andra lilla flickan,
hon som skrev i mitt kommentarsfält
att "hon ville prata, så om jag kunde ringa eller träffa henne."
Ja, nu var hon tröttsamt "häftig" i bakgrunden.

Oj, är det efter allt du rökt på då eller?
Ja du jag vet. Inte nog med att du gör dina gamla vänner
besvikna genom att ljuga för dem hela tiden utan nu
håller du även på med sådana dumheter.
Och har gjort det ett bra tag också..
Duktigt!

Bara för att jag sa till dig att om du ville mig något
så kunde du skicka ett mail så sjönk du såå
lågt och blev så patetisk att du gjorde detta.

Gud, nu vet jag ju varför jag dumpa dig vän.
Vem vill vara vän med en falsk person?
En person som ljuger för sina så kallade "närmsta vänner".
Som tar men aldrig ger tillbaka.

Jag hoppas inte att du sårar de andra när
de ser vilken slags person du verkligen är.
Du är inte värd att ha sådana vänner som dem.

Jag är glad att jag insåg vilken jubel idiot du är
så pass tidigt. Tyvärr, du hann aldrig såra mig.

Så jag undrar, kan du ge upp någon gång?
Du kontaktar mig hela tiden och vill prata,
men vem fan skulle vilja prata efter all skit
du har gjort.

Lev ditt egna liv och försvinn ur mitt,
vilket jag har sagt till dig länge.

...

Nej vet du vad,
du är inte ens värd att bli sur över.
Inte värd detta inlägg..
Jag tycker bara synd om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0