Vad tänker vissa människor med?!?

Nu drar jag upp ärmarna och gör mig redo att dela med mig av saker som jag stört mig på på sista tiden.
  • Facebook-"vänner":
    Alla dessa människor som antingen "tävlar" om att ha mest vänner eller de som lägger till en för att man har en bekant som känner deras systers vän t.ex. men själva personen som lägger till en har man aldrig ens träffat. Gud, bara för att vi bor på Ekerö(eller ifl kommer därifrån) så betyder inte det att alla måste vara allas vänner på FB.

  • Blogg-tjaffs:
    Folk som sitter och skriver till varandra i sina bloggar om "hur patetisk den andre är osv osv". Kan ni åtminstonde visa lite stake och SÄGA det face-to-face till varandra eller ge varandra en smäll och så är det problemet löst. OK, våld löser ingenting men jag blir så trött på den stilen folk kör! Det är löjligt fegt att skriva en kommentar som säger "jag hatar dig" men det är  minst lika löjligt att kopiera deras inlägg, skriva svar och låta ens vänner kommentera hur "patetisk" avsändaren av meddelandet är.

  • Oansvarliga hundägare:
    De som tar sina hundar (då menar jag sådana hundar som aggressiva eller har en väldigt stark jaktinstingt där ägaren inte kan kontrollera hunden om den börjar jaga en annan hund) till en park som t.ex. i Drottningholm där de släpper hundarna så de får leka fritt.  DIT TAR MAN INTE EN AGGRESSIV HUND ELLER EN HUND SOM HAR STARK JAKTINSTINGT! Min hund blev nästan ihjälbiten av en sådan hund och hundägaren brydde sig inte ens om hunden och vad den höll på med. Så sådana j*vla idioter kan väl stanna hemma eller hålla hunden kopplad.


    Nej nu såg jag vad klockan är, ska promenera Minuz sedan sova! :) GOODNIGHT EVERYONE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0