Lista igen :)

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Nope
2. Är du lycklig? Ja!
3. Är du uttråkad? just nu.. smått ja!
4. Är du ledsen? nej
5. Är du italienare? uhm nej
6. Är du en cooling? Klart jag är!
7. Är du från Irland? nope
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? de ska gifta sig;)

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
2. Har du någon gång blivit sårad? ett x antal gången
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt? Absolut!
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne/honom? Nej?
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? Såklart:)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Förut vad jag vet..
7. Är du kär? Såklart! Andreas <3
8. Vill du gifta dig när du blir stor? En dag ja

TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon? Ögon
2. Katter eller hundar? HUND!
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? få bästa vänner!
5. Tv eller internet? Tv
6. Coca-Cola eller Pepsi? Pepsi
7. Utekväll eller romantisk hemma kväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka + gärna lite pengar
9. Dag eller natt?  Dag
10. Msn eller mobil? Mobilen

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? har aldrig försökt
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort något du ångrar? har jag säkert 
4. Hoppat Bungy Jump? nej
5. Ljugit för någon du tycker om? jo när man vad mindre
6. Ätit en hel tårta? nope
7. Gjort bort dig offentligt? yes
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej, verkligen inte
9. Gråtit när ett husdjur dog? som fan
10. Velat försvinna? det händer

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? Till mor min 
2. Telefonsamtalet du fick? Andreas
3. Personen du var med? Minuz uppfödare
4. Roligaste grejen som hänt? När jag fick minuz el. när jag blev tillsammans med andreas
5. Personen du smsade? åh gud jag vet inte
7. Du skrev till på msn? Emilia
9. Du tillbringade natten med? Andreas:)
10. Du kramade? Andreas ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0