Fullproppat :)

Ojoj, denna helg blir lång!
Andreas jobbar :( så jag ska underhålla mig på annat håll.. :)
Passar på att träffa vänner och familj!

Ok, börjar med fredag..

  •  Upp halv åtta, klä på sig och allt det där.
  •  Möta Emmy halv nio och följa med till hennes skola.
  •  När emmy's lektion är slut så ska vi till en musiksal och göra mina föräldrars bröllopslåt.
  • När vi är klara så åker vi till mig och tar det lugnt :)
  • Göra middag tills andreas kommer hem.
  • Börjar vid 18:00 då jag ska passa tre underbara barn under kvällen,
    slutar vid 01:00-03:00 eller något så då blir det hem och SOVA!

    Lördag:
  • MAMMA blir 55 år! :)
  • Ska upp tidigt, ut till mor och far och färga mors hår.
  • Göra iordning inför födelsedagsfesten.
  • Folk kommer vid 2 och så får jag träffa familjen! <3
  • Sen så stannar jag en stund och hjälper mamma.
  • Fram mot kvällen så åker jag hem till min älskade pojkvän och myser med honom.
  • Sen var den dagen slut! :)

    Söndag:
  • Upp hyffsat tidigt igen, klär på mig mjukiskläder.
  • Åker hem till emmy där vi fortsätter på låten som vi gör till mor och far.
  • Stannar där under dagen/kvällen och sedan hem till älsklingen för att mysa & sova. ^^

    Måndag:
  • Operationsdagen. Ouff, skrämmande..


    Det var allt för min helg, ska NJUTA av varenda sekund!
    ÅH vad jag ser framemot ALLT! :)

Hoppas alla andras helg blir underbar!
Ciao! :)

PS. När jag skulle spara & publicera så försvann allt och jag skulle logga in
på nytt vilket många bloggare klagar över att det händer MEN
jag kopierade hela texten innan så där ser ni, inget att klaga över! :)
Hihi, nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0