Åh gud..

Läste precis Sossos blogg som jag upptäckte nyss..
I senaste inlägget så skrev hon om mig, gud att man kan sakna
en människa såhär sjukt mycket.. Om man tänker såhär,
hon har hjälpt mig med ALLT, allt från mat till vovvar till ja gud vet vad..

Det är jobbigt utan henne hos mig:

There's so much air between us, but somehow I know that you'll always be there,
even if I can't see your face, I can feel the warm of your smile, deep within my heart..

Den texter är BARA till dig, från mig, direkt från hjärtat!


Sosso, jag älskar dig som ingen annan.. Håller dig näst intill hjärtat,
ser jag ditt namn på telefondisplayen då det ringer så svarar jag alltid
med ett leende på läpparna..
Ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0