Petra 19 år <3

image150



Från petras 19-årsdag, vi hade det grymt kul och jag träffade flera nya och sköna människor,
sara, david & pontus, haha humor på hög nivå var det här :)
petra tappade min vinflaska på väg till krogen vilket var mindre kul men haha, that's life..
nu ska jag sova för att komma iväg till skolan imorgon, saknar vännerna där.. grymt mkt!
But now I'm back on track... I think... I know.. Do I?

Min älskling är lite krasslig och jag jobbar resten av veckan :/
Men på lördag får jag träffa en av mina två absolut närmsta killkompisar,
MARCUS!

Vi ska träffas på viper så jag passar på att släpa med mig Sara & David,
moahahahaa.. :) nej men skönt folk ska man ta vara på! :D
Haha, de är lika goa och snälla som de ser ut ;)

Haha, det lät väldigt fel insåg ja så jag tar om det,
hmm.. som david sa:
"De är två riktigt härliga prickar!"

Nej men nu måste jag verkligen sova,
allt detta prat visar tydligt på att jag är trött :)

Som avslut tar vi och lägger upp kvällens bild:

Och ja, jag gör vad ni tror att jag gör..
eller ifl sådär 4 minuter innan för att Sara fick inte
upp sin kamera så jag fick sitta sådär en stund, haha!

Goodnight everyone!

Kommentarer
Postat av: Dannie

sjukt snygg bild på dig, den längst uppe!

2008-03-05 @ 14:46:21
URL: http://misslyckade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0