Nytt år.. Hmm..

Jag har haft fullt upp sen Emma fyllde år så har inte kunnat uppdatera,
vi firade hennes födelsedag, även fast det var dagen efter att jag kommit hem från sjukhuset..
Men som sagt jag har ju lovat henne i månader, kan inte svika ett löfte..
Sen så var vi tomtar på lördagen, jätte kul :)

Sen fick jag vila upp mig, det var något man riktigt behövde.. Verkligen!

Jul var mysig, först med mina föräldrar sen till andreas familj :)
Sen har jag och andreas spenderat våra lediga dagar tillsammans,
kvallitétstid eller vad?
Vi åkte bland annat på mellandagsrean i Barkaby med Ählström & Boding:)
Grymt kul, jag köpte ingenting.. det är man ganska stolt över!

Nyår, igår.. eller förrgår om man ska vara nogrann.

Blev inte så många bilder för att dessvärre så hann alkoholen före :/
Men på bilderna är ifl:
Nr 1: Sara & Sara
Nr 2: Jocke, Sara & Eric
Nr 3: Sara & Jag

Hade det grymt roligt ifl med allihopa, såhär var min dag:
Gick upp, åkte och mötte Emma och fick lite saker som är mina, åkte sedan hem..
en stund senare kom Sara & Johan, jag och sara började fixa oss medans Andreas
och Johan satt och spelade N.F.S :) Sen skulle Johan steka fryst kyckling, haha
det misslyckades så vi beställde hem pizza istället.. Gjorde grymt ont i magen men
var jätte gott! :D Käkade sen så fortsatte jag och sara medans killarna vart otåliga..
Till slut så begav vi oss ut mot ön, lämnade Minuz hos mina föräldrar,
Johan lämnade sin bil hos saras pappa och så körde Robert upp oss till Jocke..

Sen började draget, jätte mysigt..
Sara & Eric kom senare och hade med sin söta lilla 9 veckors valp, Dixie !
Blandning mellan Amstaff & Rottis, hur söt som helst :)

Klockan blev 12 och vi korkade upp Champangen,
tack alla för en härlig kväll, speciellt Sara min blondin! <3

Kvällen innan var också sjukt mysig,
jag och sara (på bild nr. 3) satt i köket, spelade singstar.
Käkade popcorn, drack lite läsk och tog några shots av Jäger ;)
Medans grabbarna satt inne i vardagsrummet..
Grymt mysigt var det och som söta Sara sa till mig på nyår:
"Åsa det är så skönt att vara med dig för då kan man bara vara.."
Känner samma för dig gumman, aldrig att jag släpper dig igen!!

Jag älskar dig gumman, har saknat dig grymt mycket!

När jag ändå sitter och laddar upp en massa bilder så kan jag ju göra
något som jag inte göra ofta, skandallöst igenligen men visa upp min älskade plutt!

Bilderna:
Nr 1: Minuz tuggar på mattes bikini :D
Nr 2: Söta sitter bara och kollar!
Nr 3: Andra dagen så åkte vi och fikade och
Minuz låg i mattes famn i fören hela vägen till Caféet!  <3

(Bytheway, nu ligger han och sover bakom mig i soffan :) )

Idag var jag hos min syster där jag träffade 2 av mina systrar, deras män och barn..
Mysigt! Och på vägen hem så fick jag ju med mig min bebis <3

Imorgon kommer en mycket speciell person:

Sosso <3
Saknat henne sjukt mycket!! Älsk*

Sen måste jag bara skriva GRATTIS!
Till min Emilia som fyllde år på Nyår!

<3

Och innan vi avslutar detta inlägg så vill jag ge en speciell
puss till två stycken som gör mig glad hela tiden,
även fast de är sjukt störda, älskar er sötnosar ;)

<3

Det var allt sen senast,
Ciao ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0