Klar på jobbet.. Sjuka saker :|

Nu är jag klar här på jobbet, grymt trött haha :P

Jag säger då det, det har hänt sjuka grejjer hemma i lägenheten.
Jag gick igår kväll runt runt i lägenheten och letade efter mitt leave in balsam,
vände upp och ner på hela stället.. så går jag ut en sväng och sedan när jag kommer
in igen så står tuben mitt på bordet.. de bordet jag lyfte på minst fem gånger.. :/
Sedan imorse när jag skulle till jobbet så står jag med ryggen vänd mot ytterdörren,
och funderar i några sekunder och då helt plötsligt i köksdörren som är stängd kom det världens
smäll som om någon slog i dörren från andra sidan och våran spegel kraschade ner i golvet.
På andra sidan dörren i köket finns endast min chihuahua som väger knappt 4 kilo.
Och det smällde bara i dörren och inte i väggen runt omkring..
Stört?

Beställde några småsaker på rasten på www.ellos.se , jätte söta! Lägger upp bilder senare! ^^

Drömde världens sjukaste sak inatt, drömde att min kära emma dog, eller det var ifl
vad emilia sa i drömmen. Vaknade av att jag grät, sen somnade jag om och då kom
emma tillbaka och sa att emilia hade bara ljugit då emma bara varit borta för operation.
Emma, jag älskar dig.. Usch vill aldrig känna som jag gjorde i drömmen då jag trodde att
jag hade förlorat dig! <3 Ringde emma när jag satt påväg till jobbet för att se att min älskling
levde, du är en ängel men hjärtat du ska stanna här på jorden kvar hos mig!
Längtar tills måndag morgon, bara du och jag och ingen ingen annan! <3
Jag älskar dig..

Nej, nu har det hänt tillräckligt störda saker för idag och jag ska hem till min fästman & min hund
och mysa med dem resten av kvällen.. Det blir jobba imorgon också! Men då följer Minuz med också! <3

Ciao for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0