Grymma Filmtips ... ?

Klockan är 03:55, jag är jätte trött. Har grymt mycket att göra imorgon, ska vara uppe 6 men kan inte sova..
Leona Lewis - Bleeding Love spelas på repeat när jag sitter här och skriver.. Jag är kär i den låten!

Mina två älsklingar ligger i sängen och sover.. Skönt att någon kan det iallafall!

Laddar ipoden så att jag har musik imorgon, det är grymt viktigt ska ni veta!

Sitter här i soffan med täcket snurrat runt mig, varmt och mysigt!



Har sett grymt många filmer de senaste dagarna kan ju informera lite om dem:
((Bara så ni vet så gillar jag inte "tjej-filmer" så de flesta här är nog inget för känsliga tittare))


Boogeman 2: (Thriller)
Helt okej, men tycker att ettan var bättre!

I Am Legend: (Thriller/Rysare)
Jätte bra faktiskt, spännande och lite pirrig plus att den som gjort den måste ha en grym fantasi!

Daddy Day Camp: (Komedi)
Helt ok, fanns några stunder man skratta men ganska skön var den ifl!

Good Luck Chuck: (Komedi)
Den var faktiskt grymt bra, tänk om alla killar kunde göra som han? (Dessvärre en massa bröst i filmen)

Saw IV: (Thriller/Skräck)
Den värdelösaste Saw-filmen är det ifl.. Bara en massa blod, inte alls läskig!!

Hairspray: (Musikalfilm)
Söt film om man gillade High School Musical så gillar man nog denna.

Dragon Wars: (Fantasy)
Hyffsad grafik, tyckte att den var helt okej!

Cougar Club: (Komedi)
Rolig, mycket sex-humor..

Bottoms Up: (Komedi)
Med Paris Hilton, är inget större fan av henne men filmen var ok.

Stay Alive: (Rysare/Thriller)
Grymt härlig skräckis.. Den är faktiskt värd att se.


Andra filmer som man rekommenderar:


Final Destination 1, 2 & 3: (Rysare/thriller)
Det är nog mina favoriter, värda att se alla tre!
 
Disturbia: (Thriller)
Den är också jätte bra tycker jag!

Knocked Up: (Komedi)
Grymt rolig!

I Know Who Killed Me: (Drama/Thriller)
Riktig tänkarfilm, plus att Lindsay Lohan är grym i filmen!

Live Free Or Die Hard - Die Hard 4- : (Action/Thriller)
Grym film, man får tänka mycket!


Och bara lite övriga filmer som är helt ok:

Click: (Komedi)
Ghost Rider: (Action/Thriller)
Flight 93: (Drama)
Planet Terror: (Action/Thriller)
I Now Pronounce You Chuck And Larry: (Komedi)
I Think I Love My Wife: (Komedi)
Zodiac: (Drama/Skräck)
Transformers: (Action)
28 Weeks Later: (Rysare/Thriller)
Ratatouille: (Animerad/Komedi)

Så, nu har ni nog lite filmer att kolla på, uppdaterar med fler senare ;)
Ciao! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0