Fredag morgon..



Här sitter man en fredagmorgon, fick ett sms inatt av en gammal vän som det har varit knapert med.
Jag vart alldeles ställd, vet inte vad jag ska svara.. Jag är en sådan person att jag hatar bråk och tjaffs..
Plus att jag har hittills aldrig vänt ryggen åt en vän, så varför skulle detta vara första gången?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men vi lämnar det och går till kvällens planer, jag är grymt glad.. Efter skolan möter jag upp Sara och så ska
vi åka hem till mig och hämta minuz, sen ska vi möta andra sara & hennes söta vovve dixi
 
Sedan åker vi till Odenplan, till parken där och promenera, snacka och låta hundarna leka:)
Sen efter det så åker vi hem till mig och har en myskväll, kollar film,
käkar lite popcorn och bara har det allmänt bra :P

Förresten,
Såg alldeles nyss på vakna med the voice, på spela eller spola.
De sågade Britney's nya låt "you want a piece of me" totalt.

Men en sak kan man ju helt ärligt säga,
när hon har håret kvar och en schysst make up så är hon verkligen snygg.

Och till sist så lägger jag upp en mysig bild,
det ser så skönt ut med snö:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0