Nej nu har jag tröttnat på nedgångarna, back to be me!

Gosh, har jobbat för fullt och har även plugget..
Har helt glömt bort att bara ha kul!

Nu ska jag ta tag i mina flickor & så ska vi ut igen! ; )
Var modell åt Lina i torsdags så jag fick gå på catwalken,
kul, MEN jag står bakom kameran inte framför!

De flesta som jag vet läser min blogg vet redan om att
jag och hun flyttar ut till Ekerö igen, våran egen 2:a!
1 Februari!

I veckan måste jag finally ta en fika med Mickis,
vi har snackat om det så länge så NU är det dags..

Nästa helg, oj oj.. då ska jag passa på att gå ut,
vi får se vem jag ska dra ut med & vart ; )

Nej det blir jobba imorgon kväll och plugga innan,
nu ska jag ut och promenera jycken..

Just det, hittade bilder i en arbetskollegas album,
(från julbordet igår ;))
hahah ingen kommentar, jag bara lägger upp dem!




haha, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0