Dags för sängen!

Nej nu är det dags för mig att sova!
Imorgon ska jag upp och lämna Chessie
tillbaka hem till Ma & Pa..

TACK GODE GUD,
en LITEN hund räcker för oss,
ifl i denna lägenhet!

Jag har bakat tigerkaka ikväll,
den vart sjukt god så jag ska
lämna en bit hemma hos Ma & Pa! : )

Sedan åker jag in till min systers
jobb med en bit kaka och så
dricker vi lite latte, SMASKENS!
Har inte druckit latte sedan i fredags!
Sedan så ska jag vara kartläsare
haha, när vi ska åka & hämta upp
Ma & Pa på flygplatsen!

Har europas sötaste "blus"
som jag ska ha, vi får se om jag
kan ta en bild!

Btw, jag ÄLSKAR den här tröjan!
Hur mysig som helst!
Kanske i grått istället!
Men men, den ska jag ha!

Natti natt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0