..................................

2008-06-24 @ 01:30:06:
S
krev jag ett meddelande till min bästa vän, rakt från hjärtat.

Citat från mitt inlägg:
"När vi pratar kan vi prata i timmar,
det kan gå ett bra tag innan vi pratar igen
men då känns det som om vi inte pratat på
mer än någon dag. Jag saknar dig, det gör jag.
Men är det någon jag är säker på så är det du.
Är det någon jag vet att jag alltid kan räkna med så är det du.
Det känns hopplöst att säga jag älskar dig,
för att det räcker inte för att du ska förstå hur mycket du betyder för mig."



2008-08-12 @ 16:04:36:
K
opierade du denna del av mitt inlägg men då såg det ut såhär.

Citat från ditt inlägg:
"När vi pratar så pratar vi i flera timmar,
jag saknar det. Jag saknar dig, det gör jag.
Men är det någon jag är säker på så är det du.
Är det någon jag vet att jag alltid kan räkna med så är det du.
Det känns hopplöst att säga jag älskar dig,
för att det räcker inte för att du ska förstå hur mycket du betyder för mig."


SÅ kollar vi på vad jag skrev och tar bort det du tog bort.
"När vi pratar kan vi prata i timmar,
det kan gå ett bra tag innan vi pratar igen
men då känns det som om vi inte pratat på
mer än någon dag.
Jag saknar dig, det gör jag.
Men är det någon jag är säker på så är det du.
Är det någon jag vet att jag alltid kan räkna med så är det du.
Det känns hopplöst att säga jag älskar dig,
för att det räcker inte för att du ska förstå hur mycket du betyder för mig."

Och lägger in "jag saknar det."  innan "Jag saknar dig, det gör jag"

Vad är detta annars?
EN EXAKT KOPIA PÅ DET JAG SKREV.
Det du skrev kan inte betyda något, för det är inte ens dina ord & formuleringar.
Det är mina ord & meningar som du har KOPIERAT rakt av,
visst fine att man inte har något privat i en offentlig blogg.
Det finns de som kopierar ens ord. MEN man kopierar inte en väns blogg.
Det är bara respektlöst. Och jag är så fullständigt pissförbannad.
Jag är ingen kändis med sånger som man citerar,
NEJ!
Det jag skrev då skrev jag rakt från hjärtat till min närmsta vän och
du har fräckheten att kopiera det rakt av.

Jag tänker inte skriva ditt namn för att jag tänker inte vara som andra bloggare
blotta dig rakt ut, detta är för att DU ska veta, så jag hoppas att du har respekt
nog för mig att ta bort det och be om ursäkt för jag är så sjukt jävla besviken på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0