Onsdag!



- Kolla! --> http://www.myspace.com/emmydahlgren 
  Jag är SÅ stolt över henne! Visst sjunger hon fint! ^^


- D
e vänner man alltid har där, även fast man inte kanske hörs av på 
  ett bra tag så när man ringer så låter de alltid lika glada! <3

- Lina är ÄNTLIGEN 18 år, idag! GRATTIS ÄLSKLING!! <3

- Ipod/Mp3, GUD vad skönt att bara kunna radera ut allt pladder runt
  omkring en när man t.ex. sitter på en knökfull tunnelbana..

- Vovvar, de blir ALLTID lika glada när man kommer hem och att mysa
  ner hos mitt lilla hjärta är bland det absolut bästa jag vet!

- Mamma, gud vad hon kan lysa upp min dag genom att lyckas skicka
  ett mms med en bild där det är deras nya tupp och 1/3 del av hennes
  finger. Jag avgudar min mamma! <3

- Pappa, hans humor & kommentarer.. PLUS att han och mamma alltid
  lyckas rädda mig ur diverse struliga situationer.




- Dessa egoistiska människor på bl.a. BUSSEN som inte ens kan ge
  plats åt folk med barnvagn. GOSH vad irriterad jag blir!

- EN lektion mitt på dagen, störrande! Hellre 8.30-16.00 en denna sketna
  enstaka lektion!


N
ej, inte så mycket klaga idag.. menmen, har lite men det håller jag för
mig själv denna gång!! Btw, hittade den här i Sosso's blogg! ^^


Gosh, när kunde det här ha varit, i 8:an? ^-^


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0