Innan läggdags..

Så, nu är jag precis klar med att leka lite med Sosso's layout.
Kunde blivit mycket bättre men Illustrator ville inte funka för mig
idag.. menmen, ^^ Här är den ifl :) http://sossolito.blogg.se/

Idag lördag ska jag upp 6 & iväg på utställning i Farsta :)
Se lite hur det fungerar och så, MÅSTE ha kaffe när jag vaknar,
eller kaffe och kaffe, IS-kaffe om man ska vara precis.

Mina absolut favoriter:
Hemma                                        På Stan
                        
(Hemköp)                                      (McDonalds)
HÄRLIGT!

Nej, nu ska jag sova!
Ska upp 6 även söndag för senare är det hundträff med Minuz brorsor! ^^
Good Night!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0