Hmm.. Update?

Har typ haft skönhetssalong för minuz kan man säga,
klippt klor, borsta tänderna, klippt till pälsen & duschat..

Skolshoppat lite också, väska, block m.m.. :)
Har även köpt några böcker!
Var med mor min, mysigt!

Och hon gav mig senaste updaten,
bl.a. så har min älskade lille systerson Charlie (på alla bilder nedan)
slagit ut ena framtanden, stackare men lik mig är han ifl..
Jag gjorde ALLTID så när jag var liten.. Pluttunge<3

Sedan så upptäckte jag hur lik jag är min mor, haha!
Pappa hade ringt imorse:
P - Hej, ville bara höra att du mår bra?
M - Öhm, ja? Vadårå?
P - Nej men inget speciellt, hittade bara ett
packet engångshyvlar i kylskåpet.

HAHAHA!
Typiskt både mig och mamma att göra något sådant! ^^

Nej nu ska jag mysa ner mig brevid mina älsklingar..


Kommentarer
Postat av: linn

haha sådär med tassarna ligger akilles jämt också! :p

2008-08-18 @ 11:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0