Svar till Angelica som skrev angående Minuz :)

Postat av: Angelica

Hej ! Såg bilder på Minuz jätte fin !
Jag har själv en hund och funderar på en till fast lite mindre och funderat länge på chihuahua.
Och din som är jätte fin ( har sätt en hel del som ja inte gillade) så undrar vad han kostade och vilken kennel du köpte honom ifrån ?
Ursäkta att jag skriver de på komentarer men gick inte att skriva till dig ute på playahead.
/ Angelca

2008-apr-04 @ 16:20

Hej angelica, vad kul att du skrev!
Tack så mycket, ja han är verkligen jätte fin, är så stolt över honom!
Vad härligt att du funderar på en till, jag gör precis detsamma just nu då jag vill ha en kompis till minuz.
Minuz uppfödare är en av ägarna av Filmdjur.se (Annelie), jag tror aldrig att jag har träffat en trevligare uppfödare och hon bryr sig verkligen om vart valparna tar vägen. Och jag köpte Minuz för 7000kr, Minuz är en riktig liten blandras mellan Dv.Pinscher, Dv.Schnauzer, Shelltie & Chihuhua men jag kunde faktiskt inte ha kunnat fått en mer passande hund, han har otroligt psyke; han är smart, snäll, gosig som jag vet inte vad då han sover i min famn i stort sett varenda natt och han är otroligt snäll med barn.

Här har du min mail, skicka mig ett meddelande så kan jag ge dig numret till Annelie och även då hon har en bekant som avlar just rasen chihuahua som du kan få numret till. Mail: [email protected]

Be verkligen inte om ursäkt för att du skriver här, jag tycker det är jätte kul att du är intresserad :)

Slänger in lite bilder på min solskenstråle!

Från v.
Bild 1:
Minuz pytteliten bara några dagar gammal.
Bild 2: Gott med grädde, lite jobbigt dock när det sitter på nosen!
Bild 3: Knuffa på matte går bra så hon leker med mig.
Bild 4: Däckad i soffan efter att ha lekt en hel dag!
Bild 5: Mattes favoritbild!
Bild 6: Sova i mattes famn är alltid mysigt!
Bild 7: Nyvaken och precis krypit fram från den sköna platsen under täcket.
Bild 8: Såhär älskar jag att sova hos matte!
Bild 9: Så mysigt att jag kryper ihop lite extra!
Bild 10: Första dagen när älsklingen kom till matte <3
Bild 11: Brevid både matte och husse det är såklart mysigast!
Bild 12: Nerbäddad i soffan och sover så skönt!
Bild 13: Ligger i mattes knä på bussen till mormor och morfar.
Bild 14: Hittade några sköna kuddar på golvet.
Bild 15: Alltid kul att försöka få husses uppmärksamhet då han kollar på tv
Bild 16: Också en av mattes favoritbilder!





Kommentarer
Postat av: Alisa

hehe tack tack!:)

Ja man kan juh inte låta bli, de är som ens små bebisar!:) men gud vilken unik utseende din snutt hade!:) Vad är det för ras?:)

2008-11-09 @ 14:42:20
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0