Morgondagen's to do list! Or at least one thing ;)

Imorgon ska jag upp i tid så ska jag och minuz åka och möta upp sophie och hennes två vovvar, först ska vi lämna lunch till emma sen ska vi ut och promenera, köpa fika och sätta oss i parken medans hundarna leker..

Jag ser SÅÅÅ iframemot det här så ska snart lägga mig så det snabbare blir morgon, hahah som ett litet barn på julafton är jag haha, nej men jag har saknat sophie, hon är en grymt härlig människa och vi har faktiskt en hel del saker gemensamt!

OCH jag frågade henne om vad hon tyckte om att skaffa en kompis till minuz och hon tyckte att det lät som en jätte bra idé, tack gumman! ^^

UNDERBART!
Nej nu ska jag bada minuz så han är fräsch inför damerna imorgon;) och gå en kvällspromenad!

GoodNight Everyone


Ps. Sjääälvklart så följer kameran med imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0