Från födsel till döden.. + ett litet inslag by Robert Gustavsson

Att födas - Kommer inte ihåg det!

Dagis - Ungen som slog sig mest, GREAT!

Skola - Nej lov.

Läxor - Lika roligt som skola

Tonår - Påväg ut ur den, märks det?

Finnar - Hemskt, dock så har jag brist på det

Vänner - Underbart

Ångest - Usch

Sommarlov - JA! GREAT!

Student - Bara 1 år kvar!

Arbete - Woho!

Arbetslöshet - Det är något jag inte tänker bli ...

Nytt arbete - Hatar att söka jobb, hitta det perfekta jobbet och behålla det, låter bra!

Gifta sig - Det kommer det också

Få barn - åhhh , MAGE!

Köpa hus - Ser fram imot det!

Skaffa hund
- Men det har jag ju redan! Ska dock bli en till snart^^

Gå i pension - Oj , det gick mig bra snabbt det ...

Få barnbarn - Perfekt, då är det någon annan än jag som slipper klämma ut ungen! :D

Bli sinil - Aj hu , det är något jag INTE vill bli =/

Flytta till vårdhem - Huuummm ...

- Så kom vi tillbaka till "Ångest" :/

Från födsel till döden - från ett positivare perspektiv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0