Välkommen till min nya blogg!


Valkyriia / Martinii


Nya och nya, min andra blogg krånglade så jag skapade en här istället!

Sitter här, trött och sliten men fortfarande partysugen, jag var ute igår tills 4 på morgonen, räckte inte det?
Tydligen inte, hade grymt kul igår iallafall, Fredagen den 16 November 2007, en kväll man sent kommer glömma!

Lördag, dagen efter..
Jag längtar tillbaka hur det var igår, had the time of my life.. Blev bjuden hem till Emma och
drog med mig Mickis, lång jävla resa men ändå!
Vi kom fram, spöade Emilia i singstar 3 låtar i rad;) hahaha, oj oj vad krinig hon var :D

Anyway, sen så kom det massa klasskompisar och vi hade grymt kul,
sen vid halv ett så drog jag & Mickis till Viper där Marcus & Andreas (Hobring & hans kompis) var:D grymt kul!!


Vi dansade fram tills typ 3, jag har inte haft såhär grymt kul på länge!!
Efter viper gick vi fyra till McDonalds och svullade oss, där träffade vi dj:n & vimmelfotografen som tydligen marcus och andreas känner :/ Så vi käkade med dem sen drog vi alla till tunnelbanan för att åka hem..
Det roligaste var på tunnelbanan så satt det en stackars nedsupen kille, han satt bakom mig..
Och sov tyngre än en stock, jag fick en nuggets av Marcus som jag inte ville ha så då gav jag den till den här fulla stackaren.. haha eller rättare sagt jag stoppa ner den i hans ficka och då vaknade han till och kollade på mig så jag sa som en stolt gammal tant ; "Behåll den där du" Sen så slocknade han igen..
HAHAHAH, elakt men gud va roligt!
Sen kom jag hem till min älskling som inte kunde sova så han var vaken
och så la jag mig och soooooooooooooooooooov... härligt;)
Vaknade 10:00 med huvudvärk, tog en alvedon sen så var man bra igen, GREAT! :D

 
Juste, fick en krogros igår av Marcus :D
Mickis köpte sin själv, haha!


Jag gick iväg nyss 1 minut för att gå på toa och direkt så var minuz där
och snodde från tallriken, usch vad arg jag blir på honom. Dumheter!

Aja, I'll be back! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0