Torsdag, trötter! :)

Sitter här i soffan framför datorn, älsklingen ligger i sängen & kollar på insider 
och den andra älsklingen ligger och tuggar på ett ben på golvet.
Gissa vem som är andreas och vem som är minuz ? ;)

Har varit på jobbet och haft grymt kul med marri, linn, kicki, camilla & de andra:)
"Hej mitt namn är åsa och jag ringer i uppdrag av..."
Bläääääääh, haha men vi har det kul, grymt jobb faktiskt!

Saknade min kära lina också ikväll men jag vet jag vet hon jobbar inte torsdagar.. Min ifl^^

åh, ska typ duscha och sova, skola imorgon:/
Sen har Emma tvingat mig att göra julshowen med henne och de andra efter skolan:P
Sen får jag väl strosa runt lite med Marri i stan, kul kul :)

Saker att göra över helgen:
Plugga lite / Rensa garderoben?
Umgås med Mickis<3
Spendera tid med älsklingen<3
Träffa klasskompisarna?

Saker att göra en månad framöver:
Julbord med jobbet den 14 December! :D
FIRA EMMA DEN 20 DECEMBER! <3
Julshow den 21 December *nervös?*
Jullov från 21 December :D
(Julafton, Nyår, HÄRLIGT!)

Januari blir en vit månad va? : /


~ Kärlek ~

Nej, duschen sen gosa/sova:D
Ciao! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0