Söndag.. Slutet på en ny vecka?

Jag sitter här, kom hem för inte så länge sen men satt och pratade med Emmy ett bra tag också! :)
(SHIT vad det här kommer bli bra Emmy och TACK för att du ställer upp och hjälper mig!<3)

Gick upp hyffsat tidigt idag, njöt i duschen i typ en timme om inte mer:S
Åkte strax efter 13:00 till min syster & svåger där mina älskade syskonbarn finns, eller 2 av 6 ifl:)
Umgicks med dem hela dagen/kvällen och käkade middag där med dem..
Sedan fick barnen bada, alltså Milton, Charlie & Minuz :D Haha!
Vid kvart i 8 så skulle barnen sova så jag läste sagor för Milton & Charlie medans Minuz låg och sov i min famn..

FÖRRESTEN,

Milton min älskade systerson är en riktig liten snuskunge, han är fyra.. Och för ett tag sen så såg han på TV hur ett par hånglade och då skulle han ju självklart göra samma sak på mamma & moster som godnattpuss!
Hahaha, goa lilla snuskunge <3


Då barnen hade somnat gick jag och Sara ut så att Minuz fick kissa och pratade lite med Micke sedan sen var det dags att bege sig till bussen och åka hem till älsklingen! :)

Ska följa med Marri & Dannie som ska på intervju imorgon på mitt jobb och som Lina sa:
"Åsa, vi ska rocka fett på jobbet imorgon"

Härligt men nu ska jag gosa lite med älsklingen inte han somnar !
Ciao! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0