Snart är jag lika nördig som Dannie :P

image5Ni sitter jag här och skriver i bloggen för fjärde gången idag, jag vet jag vet, jag börjar bli en blogg-tönt som Dannie.. It's the sad truth.. Men men..

Imorgon är det Grafisk igen, woho :) Idag höll jag på att skratta ihjäl mig åt Sabina och hennes ansikte som hon skulle fylla i.. Det var en trasig skulptur som vi skulle reparera i Photoshop.. Min såg ut som Michael Jackson och hennes såg ut som en superfinnig tonåring, haha! Så blev hennes näsa sne och jag började tokskratta och då kallade hon min för ett jäkla aids-barn.. inte för att jag vet vad det betyder men det lät inget bra ifl! :/ Haha min såg ifl inte ut som ett offer för alla världens finnar, HAHA! Ojoj vad hon kommer slå mig när hon ser det här ^^ Sen så blev hon galen på att jag satt hela tiden och sa: "Oj!" Och då menar jag hela tiden.. Men ifl, våran saga slutade bra ifl och våra skulpturer blev fina till slut.. Imorgon måste jag få klart mitt spel så att jag får göra alien-bilden!
Man tar en bild på sig själv och gör om sig till Alien, sjukt kul! :)
Fick hjälp av manne med min symbol "eld", men sen ändrade jag den totalt, haha! Aja nu skrev daniela så jag ska ringa henne och gå ut och röka! Ciao;)

Kommentarer
Postat av: Dannie

HAHAHA, vadå nästan lika stor nörd som Dannie? tack gumman. Bättra att vara besatt av blogg.se än playahead.se.
BTW, kolla på youtube efter "dog eating..." , Åsa la in våran otroligt roliga video där ;)

2007-11-29 @ 01:43:10
URL: http://misslyckade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0