Fika <3


~ Lina & Dannie ~
image4

Började halv tre idag, hade grymt kul med Sabb, Dannie & Hanna på Grafisk, sen fick jag träffa min kära Jennifer<3 Då vi slutade åkte jag och Daniela till ett café med lina & några av deras vänner, vi hade det grymt kul förutom att lina satt och tjatade fortfarande om att man ser ut som en porrstjärna: "Hon har sådär kåta ögon, eller hur??"

Suck! :P

Nu sitter jag och prata med Emmy<3 på msn, det känns skönt.. Hon är en underbar person!

You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
You said you would love me until you die
And as far as I know you're still alive, baby
You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
I'm starting to believe it should be illegal to deceive a woman's heart


Who knew?

Kommentarer
Postat av: lina

hjärtegull

2007-11-28 @ 22:50:29
Postat av: Dannie

;) har du inte de då åsa, den där lite porriga blocken och när du lyfter på ögonbrynen? hoho

2007-11-29 @ 03:54:27
Postat av: Åsa

Hahahaha, nej absolut inte, men det kan väl ioförsig inte jag se.. eller hur?:S HAHA!

2007-11-29 @ 22:42:06
URL: http://valkyriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0