Sjukt mycket har hänt, sjukt länge sen jag skrev... :/

Sitter här hemma nu med minuz sovandes brevid mig, det här blev garanterat min vita helg :/
Men nästa helg blir raka motsatsen hoppas jag, då ska hela jobbet på julmiddag, GREAT!
Så hur har helgen varit? Var hemma igår (Läkarens order :/) sen så åkte jag in till min syster som låg på akuten vid 14.00, satt med henne tills 21.00, mor var också där.. Kom hem, helt död och så sitter andreas och super med Mackey & Johan, GALNINGAR :) Så umgicks med dem lite (MEN fick inte dricka..) sen drog de ut på krogen och jag började möblera om haha fråga inte, jag var så uttråkad:) Sen kom dannie och lös upp min dag ifl, drog kanske vid halv fyra, följde henne till gamla stan så att hon inte skulle behöva vänta ensam i 20 minuter på sin tunnelbana.

Sen var jag påväg tillbaka där jag mötte min lagom alkoholiserade pojkvän och min mickis:)
Fulla som strutar var de båda två, jag och andreas gick av i alvik och mickis fortsatte hem..
Sen blev det dessvärre hus i helvete, sen gick det över och vi somnade..

Lördag vaknade jag tidigt, försökte få liv i Dannie men det är förmodligen lättare att skapa
fred på jorden eller något.. Hon sov som en jäkla stock så jag och andreas åkte till bromma
och kollade runt lite, sålde min mobil och så gick vi på citygross för att köpa en massa mat..
ÄVEN fast de vart massa annat onödigt skit också haha..

Kom hem, vilade så magen fick lugna ner sig..
Sen kom LinaVagina förbi och bara tog det lungt och umgicks med mig,
nu när man inte får åka någonstans >:(

Så hon drog för en stund sen då hon var STYGG förra helgen ;) hahah
Så man bäddar får man ligga :P
Förresten, hennes vita helg för den delen ;P Grattis ditt lilla fulla sprutluder.. HAHAH
Nej gumsan du är söt:)

Nej nu ska man duscha,
får passa på att duscha sent då det är helg:)


Notis:
Jag, Dannie & Lina ska göra som kineserna på youtube. HAHAHA


Bytheway,
jag vill TUGGA mat.. har levt på fil i en vecka snart.. *irriterande*
Tro mig, skulle du också göra det så skulle du bli galen!
+ Att man går ner i vikt och det är det sista jag behöver :/

Så nu blir det släng in i duschen och sen terrorisera Lina eller något!

(Emma, hjärtat.. jag tänker på dig hela tiden:( Älskling<3)

Ciao ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0