Fick en fråga igår.. hmm?

Postat av: Charming man

Vad kan jag ge min flickvän i julklapp? behöver lite tips.

2007-dec-12 @ 01:03
URL: http://failures.blogg.se/
 
Vad önskar en tjej sig i julklapp?
En parfym?
Lite smink?


Jag har inte ens funderat på julklapp till mig?
Man vet vad typ alla andra vill ha men inte en själv:/

Ett par sköna hörlurar till ipoden? nej jag vet inte..
Ett presentkort på typ Åhlens? Det vore ioförsig något : )

Men annars så vet jag faktiskt inte,
i våran familj så ger vi bara presenter till barnen..
Och det är ju inte jag precis hahah, eller? : /

Skivor till mitt singstar skulle vara trevligt.. haha :)
Min skiva som jag har är värdelös..

Men det här med julklappar är så sjukt personligt och alla önskar sig
olika saker.. Det beror nog inte på kön utan på hur vi är?

Nej men jag vet inte.. allt kommer sista dagen, haha som vanligt för mig då! :)
7 Dagar kvar tills Emma fyller 18 år!! ~~~<D
((Hahahah, skulle göra en ballong men det ser mer ut som en spermie! :D))

Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0