En seg och mörk tisdag .. :/

Sitter här och konverterar filmer så att jag ska kunna ha dem i ipoden :)
Minuz ligger brevid och sover, han fryser så sött:P
Satte på en hårtork och la mot honom, haha han älskar det!

Håller på att lägga in 2½ men i ipoden, great;)
Det är Gilmore Girls på tv men det är typ gamla avsnitt så jag orkar inte kolla,
en lärare ringde från skolan idag:) Undrade vilken kurs jag ville läsa i design,
jag kommer förmodligen läsa Foto med Sabina, hahahah
"Åsa jag får inte upp den"
Det var härliga tider:D

Det är så sjukt kallt och mörkt ute,
man blir bara seg..

Förresten,
jag blir GALEN på folk som ska gå fram och hälsa på ens hund då man står
upptagen i telefon OCH de ser det men skiter fullständigt i det..
Man vet ju inte vilken hund som bits och vilken som inte gör det??
Korkade människor som inte ens kan fråga om de får hälsa utan sträcker bara
fram handen som vilken idiot som helst! OCH om det skulle vara så att min
hund bet dem, gissa vem som skulle få skiten?
Jo, jag och min hund! Även fast det är deras fel att de inte valde att fråga!

Men nu är det ju så att min hund är snäll och biter inte folk,
men tänk om den hade gjort det?

Blir så sjukt irriterad på sånt folk, jävla idioter.

Aja, nu är filmerna klara :)
Men uppdaterar lite senade:P
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0