Den 10 Juni 2007..

Den 10 juni 2007 fick jag en ipod av mina föräldrar, jag var överlycklig då musik är mitt allt..

Den 1 December 2007 så försvann den på en fest där jag trodde att jag kunde lita på alla,
de är hemskt jobbigt att veta att någon sitter där och håller på den..

Jag har pratat med alla och kan ni förstå hur det känns att veta att
någon sitter och ljuger en rätt upp i ansiktet?


Jag jobbar 4 dagar i veckan, pluggar 5.. Jag bor hemifrån med en hund och egen ekonomi,
jag har alltid slitit för det jag vill ha eller det jag vill göra.. men den här fick jag av mina föräldrar
som en speciell grej på min 18-årsdag.. den är speciell..

Jag har alltid älskat musik och det som jag hade med mig överallt, det var min ipod..

Fylld med låtar och bilder på  saker och från folk som jag inte längre har kvar..
Där i ligger minnen, glädje och sorg..

Fyfan att man inte kan lita på människor och att de respekterar det som är ens eget?

image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0