Akuten i 4 timmar.. :/

Var hos emma igår under dagen, min lilla mamma emma;)
Sötnosen tog hand om mig då jag hade grymt ont i magen.. <3

Mötte upp Daniela i Slussen för att åka till jobbet..
när vi nästan var framme så kunde jag inte gå längre och Dannie fick ringa efter taxi till akuten.. Den där jävla taxisnubben satt och klagade på att de på akuten som hade ringt efter hade sagt St:eriksplan när dannie hade sagt St:Eriksgatan till dem.. Så jag som knappt kunde stå försökte få honom att fatta att vi var på St:Eriksgatan vid vanadisplan.. *suck*

Ifl.. väl framme på akuten fick vi komma in direkt och ta tester och sedan vänta på läkaren..
Som tur var så var det en riktigt schysst läkare som förstod en och lyckades få fram att
GRATTIS ÅSA du har nu fått magsår.. förra gången var jag ju bara på gränsen till det...
Jahapp, så fick man ta bedövning och skit medans min älskade Dannie satt och var
rastlös som fan.. Hon är en riktig vän ska alla veta, tack gumman för att du följde med!<3

Sen så fick vi äntligen åka hem efter sådär 4-5 timmar..
Och så kom man hem, påverkad och snurrig av den där äckliga bedövningen..
Satt på msn och hade värsta diskutionen med 9 pers..
Tack Krippa för din och dina vänners idé, hur söt som helst!

Men hur som helst, man har stressat skit mycket, struntat i att man varit sjuk och kört på ändå..
Sen så hände det i lördags med att min ipod vart stulen bland folk som man litade på..
Och så pratade man med dem och insåg att det är ifl en av dem som sitter och ljuger en rätt upp
i ansiktet.. det blev för mycket.. och vipps och tjossan så hade man magsår igen..

Till den som fortfarande har min ipod, snälla kan du lämna tillbaka den? :'(

Aja.. det var allt för mig idag..
Ska till skolan imorgon och snacka med vännerna om vad man kan göra åt det här med ipoden.. :/
Saknar min musik.. och speciellt bilderna jag har från minnen och människor jag inte längre har kvar,
de bilderna fanns endast på min ipod:( och nu är de borta.......

*suck*
Bye for now..

Kommentarer
Postat av: Dannie

Hjärtat, allt för dig! Tveka aldrig.

2007-12-05 @ 01:44:23
URL: http://mislyckade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0